چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

مسئول نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه هاي استان كرمانشاه گفت: نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري بهترين حلقه وصل حوزه و دانشگاه ‌است، چون هم هويت طلبگي و هم دانشگاهي در آن نهادينه شده است.

حجت الاسلام مهدي قدرتي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري حوزه در كرمانشاه، اظهار داشت: امروز دانشگاه ها و حوزه هاي علميه  باید ارتباط و تعامل نزدیکی با یکدیگر داشته باشند.

وي افزود: حوزه هاي علميه بايد از فناوري های به روز شده اي كه در دانشگاه ها وجود دارد، استفاده كنند و دانشگاه‌ نیز علوم خود را به سمت علوم اسلامي شدن سوق دهد و در این مسیر نیازمند کمک جدی حوزه است.

حجت‌الاسلام قدرتی با اشاره به اين که صرف حضور روحانيون در دانشگاه ها و یا گاهی حضور اساتید دانشگاه در حوزه، وحدت حوزه و دانشگاه محقق نمی شود، گفت: گسترش علوم ديني و علمي مي تواند از طريق برگزاري همايش ها، ميز گردها، فعاليت در خوابگاه های دانشجویی، مشاوره، تشكيل اتاق فكر و...صورت بگيرد.

مسئول نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه هاي استان كرمانشاه افزود: بهترين حلقه بين حوزه هاي علميه و دانشگاه‌ها، نهادهاي نمايندگي مقام معظم رهبري است كه هم هويت طلبگي و هم دانشگاهي در آن نهادينه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha